Odwrotne koła.

Przygotowanie:
Do tego ćwiczenia będziesz potrzebował ok. 5-6 drągów. Ilość jest uzależniona od wielkości placu na którym trenujesz. Odległość pomiędzy drągami powinna wynosić 8 - 8,5m. Zrób „zygzaka" z drągów czyli ułóż tak aby koniec jednego drąga pokrywał się ze środkiem następnego. Takie ustawienie pozwoli zwierzęciu na wykonanie 2 fule galopu pomiędzy nimi przy jeździe po linii skośniej.

Jak to przejechać?

Na rysunku są cyfry, strzałki od czego zacząć i jak jechać. Przez drągi galopujemy po przekątnej, ćwiczenie możemy uznać za zakończone, jeśli pokonaliśmy wszystkie drągi i wykonaliśmy wszystkie koła.

Trzeba pamiętać żeby najeżdżać dokładnie na środki drągów, bo jeśli tak nie będzie to po przejechaniu koła nie wrócimy na linię prowadzącą.

Jakie mogę osiągnąć korzyści?

Ćwiczenie jest pomysłem Hapa Hansena znakomitego jeźdźca i trenera. Ćwiczenie ma na celu udoskonalić najazd na przeszkodę. Ćwiczenie jest bardzo pomocne i sprawia sporo zabawy.

 

J.K - każdy popełnia błędy, jesteśmy tylko ludźmi.

Za zgodą wyd. GALAKTYKA

 

Zgłoś swój pomysł na artykuł

Więcej w tym dziale Zobacz wszystkie

Polecane

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.